Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Stary problem w nowym ujęciu: związki między inteligencją i samoregulacją w uczeniu się a osiągnięciami w nauce szkolnej

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorLedzińska, Maria
dc.contributor.authorChadaj, Dominika Świerżewska -
dc.date.accessioned2024-01-26T08:08:16Z
dc.date.available2024-01-26T08:08:16Z
dc.date.issued2017
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number1
dc.description.volume35
dc.identifier.issn1508-583X
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/120632
dc.identifier.weblinkhttp://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.desklight-f82e6004-9a57-41fa-99ad-7800e25fce64
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationpsychology
dc.relation.ispartofPSYCHOLOGIA-ETOLOGIA-GENETYKA
dc.relation.pages45-68
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleStary problem w nowym ujęciu: związki między inteligencją i samoregulacją w uczeniu się a osiągnięciami w nauce szkolnej
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication