Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Rozwój sprzedaży produktów leasingowych/najmowych samochodów osobowych w kanałach zdalnych

dc.abstract.enDigitization, easy remote communication, and the change in shopping preferences due to the outbreak of the COVID pandemic, contribute to the intensity of the development of sales of goods and services in remote channels. The COVID pandemic contributed to a drastic change in the approach to communication and the form of selling the products offered in remote channels – companies had to decide to adapt to the prevailing realities in a very short time, which was not easy in many business sectors. The sale of such valuable, prestigious cars as in financial products such as leasing or rental brings great opportunities and threats. Paca discusses issues related to functioning business models as well as presents the challenges and opportunities of remote sales.
dc.abstract.plCyfryzacja, łatwa komunikacja zdalna, zmiana preferencji zakupowych poprzez wybuch pandemii COVID, przyczyniają się do intensywności rozwoju sprzedaży towarów i usług w kanałach zdalnych. Pandemia COVID przyczyniała się drastycznej zmiany w podejściu komunikacji jak i formy sprzedaży oferowanych produktów w kanałach zdalnych – firmy w bardzo krótkim czasie musiały zdecydować się dostosowanie do panujących realiów co w wielu branżach biznesowych nie było łatwe. Sprzedaż tak cennych, prestiżowych jakim są samochody w produktach finansowych takich jak leasing czy najem niesie za sobą duże szanse jak i zagrożenia. Paca porusza zagadnienia z zakresu funkcjonujących modeli biznesowych jak i przedstawia wyzwania oraz szanse stawianie w formule sprzedaży zdalnej.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Zarządzania
dc.contributor.authorToruń, Bartosz
dc.date.accessioned2025-01-20T15:03:57Z
dc.date.available2025-01-20T15:03:57Z
dc.date.defence2024-09-27
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-09-25
dc.description.promoterKłobukowski, Paweł
dc.description.reviewerKłobukowski, Paweł
dc.description.reviewerPasieczny, Jacek
dc.identifier.apd235984
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/166043
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enremote sales
dc.subject.enbusiness models
dc.subject.enleasing
dc.subject.enrental
dc.subject.enCFM
dc.subject.ensales platforms
dc.subject.enonline sales
dc.subject.encovid pandemic
dc.subject.ensales
dc.subject.enopportunities
dc.subject.enthreats
dc.subject.plsprzedaż zdalna
dc.subject.plmodele biznesowe
dc.subject.plleasing
dc.subject.plnajem
dc.subject.plCFM
dc.subject.plplatformy sprzedaży
dc.subject.plsprzedaż on-line
dc.subject.plpandemia covid
dc.subject.plsprzedaż
dc.subject.plszanse
dc.subject.plzagrożenia
dc.titleRozwój sprzedaży produktów leasingowych/najmowych samochodów osobowych w kanałach zdalnych
dc.title.alternativeDevelopment of sales of leasing/rental products of passenger cars in remote channels
dc.typeMasterThesis
dspace.entity.typePublication