Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Process Quality in Toddler Classrooms in Four European Countries

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorLerkkanen, Marja-Kristiina
dc.contributor.authorBarata, M. Clara
dc.contributor.authorSlot, Pauline
dc.contributor.authorSalminen, Jenni
dc.contributor.authorWysłowska, Olga
dc.contributor.authorGuedes, Carolina
dc.contributor.authorAguiar, Cecília
dc.contributor.authorCadima, Joana
dc.date.accessioned2024-01-25T18:03:23Z
dc.date.available2024-01-25T18:03:23Z
dc.date.issued2022
dc.description.financePublikacja bezkosztowa
dc.identifier.doi10.1080/10409289.2022.2139548
dc.identifier.issn1040-9289
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/117107
dc.identifier.weblinkhttps://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/10409289.2022.2139548
dc.languageeng
dc.pbn.affiliationeducational sciences
dc.relation.ispartofEarly Education and Development
dc.relation.pages1-25
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleProcess Quality in Toddler Classrooms in Four European Countries
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication