Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

CC-BY-NCCC-BY-NC - Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne
 

„Dystrybucja emocji” jako forma w komunikacji samorządów lokalnych w serwisie Facebook.com. Próba kategoryzacji przekazu w kontekście public relations

dc.abstract.plPlatformy społecznościowe są kanałem komunikacji wykorzystywanym przez samorządy lokalne do budowania relacji z otoczeniem, w której istotnym elementem jest otrzymywanie informacji zwrotnej. W artykule przedstawiono wyniki badania komunikacji miast w serwisie Facebook.com. Zastosowano wskaźnik rankingowania gmin w portalu. Zbudowano kategoryzację przekazu i dokonano jego analizy w kontekście PR. Wyniki wskazują, że samorządy budują relacje przez „dystrybucję emocji”, która polega na publikowaniu treści wywołujących najliczniejsze reakcje użytkowników serwisu społecznościowego.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorKowalik, Krzysztof
dc.date.accessioned2024-01-24T22:24:13Z
dc.date.available2024-01-24T22:24:13Z
dc.date.copyright2018-12-20
dc.date.issued2018
dc.description.accesstimeAT_PUBLICATION
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number3
dc.description.versionFINAL_PUBLISHED
dc.description.volume19
dc.identifier.doi10.33077/UW.24511617.MS.2018.3.54
dc.identifier.issn1641-0920
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/105528
dc.identifier.weblinkhttp://studiamedioznawcze.pl/article.php?date=2018_3_74&content=kowalik&lang=pl
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationsocial communication and media studies
dc.relation.ispartofStudia Medioznawcze
dc.relation.pages51-64
dc.rightsCC-BY-NC
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.plsamorząd lokalny, serwis społecznościowy, Facebook, public relations, komunikacja społeczna, media społecznościowe
dc.title„Dystrybucja emocji” jako forma w komunikacji samorządów lokalnych w serwisie Facebook.com. Próba kategoryzacji przekazu w kontekście public relations
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication