Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Strategia innowacyjna tworzenia Przedsiębiorstwa 4.0 jako elementu transformacji cyfrowej - studium przypadku Orange

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorMisiak, Anna Maria
dc.contributor.authorKisielnicki, Jerzy
dc.date.accessioned2024-01-23T07:40:45Z
dc.date.available2024-01-23T07:40:45Z
dc.date.issued2023
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/136621
dc.identifier.weblinkhttps://libra.ibuk.pl/reader/informatyka-w-zarzadzaniu-helena-dudycz-marcin-hernes-299358
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationmanagement and quality studies
dc.publisher.ministerialUniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
dc.relation.bookInformatyka w zarządzaniu
dc.relation.pages113-133
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleStrategia innowacyjna tworzenia Przedsiębiorstwa 4.0 jako elementu transformacji cyfrowej - studium przypadku Orange
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication