Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Rola i znaczenie Content Creatora w kreowaniu relacji i wizerunku za pośrednictwem mediów społecznościowych na przykładzie wybranych marek

dc.abstract.plNiniejsza praca dyplomowa została poświęcona analizie działań Content Creatora służących rozwojowi marek poprzez tworzenie i dystrybucję treści budujących ich rynkowy wizerunek oraz trwałe zaufanie docelowych grup odbiorców. W pracy została przedstawiona definicja content marketingu, osoby Content Creatora, jego roli oraz różnych elementów i strategii wykorzystywanych w marketingu treści. Również przybliżone zostały techniki i narzędzia wykorzystywane w content marketingu oraz kanały dystrybucji treści, ze szczególnym uwzględnieniem wzrastającej roli social mediów. Praca także zawiera studium przypadku dwóch firm, które stosują content marketing na swoich profilach społecznościowych z uwzględnieniem częściowo techniki RTM. Poparto to przykładami, jak i również przeprowadzono analizę wydźwięku dla jednego z nich. Ponadto zaprezentowano badanie własne oraz jego analizę a wyciągnięte z niej wnioski posłużyły do zaprezentowania opinii badanych. Do napisania pracy wykorzystano literaturę fachową głównie dotyczącą content marketingu i reklamy.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorTomczyk, Katarzyna
dc.date.accessioned2025-01-09T12:43:09Z
dc.date.available2025-01-09T12:43:09Z
dc.date.defence2024-07-01
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-06-15
dc.description.promoterHeba, Agnieszka
dc.description.reviewerKondrat, Marlena
dc.description.reviewerHeba, Agnieszka
dc.identifier.apd232046
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/162117
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.plContent Creator
dc.subject.plcontent marketing
dc.subject.plmarka
dc.subject.plmedia społecznościowe
dc.subject.pltreść
dc.subject.plkreatywność
dc.subject.plzaangażowanie
dc.subject.plsocial media
dc.subject.plbudowa wizerunku
dc.subject.plstrategia
dc.subject.plwizerunek
dc.titleRola i znaczenie Content Creatora w kreowaniu relacji i wizerunku za pośrednictwem mediów społecznościowych na przykładzie wybranych marek
dc.title.alternativeThe role and significance of a Content Creator in building relationships and image through social media: a case study of selected brands
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication