Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Społeczności internetowe wokół marki – korzyści konsumentów i menedżerów marki

dc.abstract.plBrand communities are becoming an important market tool for brand managers as well as for community members. The internet environment is conducive to the development of a community in the online world. The aim of this article is to present the characteristics of the online brand communities, the benefits for brand managers and for brand users. It describes the quality-tested case of the Ewa Chodakowska’s brand community in which the method of individual interview, observation and netnography were used.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorSkorek, Monika
dc.date.accessioned2024-01-26T07:58:21Z
dc.date.available2024-01-26T07:58:21Z
dc.date.issued2018
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number5, cz. 2
dc.description.volume19
dc.identifier.issn1733-2486
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/120433
dc.identifier.weblinkhttp://piz.san.edu.pl/docs/e-XIX-5-2.pdf
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationmanagement and quality studies
dc.relation.ispartofPrzedsiębiorczość i Zarządzanie
dc.relation.pages319-333
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.plBrand Brand Community Brand communities on the internet Ewa Chodakowska Communities
dc.titleSpołeczności internetowe wokół marki – korzyści konsumentów i menedżerów marki
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication