Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Marketing doświadczeń w e-commerce: Wykorzystanie technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR) w tworzeniu interaktywnych doświadczeń zakupowych

Uproszczony widok
dc.abstract.plPraca magisterska analizuje znaczenie technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR) w marketingu doświadczeń w e-commerce. AR możliwia tworzenie interaktywnych do-świadczeń zakupowych, które wzmacniają zaangażowanie konsumentów oraz ich relacje z markami. Pierwszy rozdział przedstawia teoretyczne podstawy technologii AR i marketingu doświadczeń, uwzględniając psychologiczne mechanizmy wpływające na decyzje zakupowe. Kolejne rozdziały omawiają praktyczne zastosowania AR w sektorach takich jak moda, kosmetyki, wnętrza oraz spożywczy. Przykłady firm, jak Catena Zapata i Domino's Pizza, ilustrują, jak AR wpływa na lojalność klientów. Badania ankietowe przeprowadzone na grupie 450 osób wskazują na rosnący potencjał AR w e-commerce oraz na wyzwania związane z wdrożeniem tej technologii.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorCelej, Kinga
dc.date.accessioned2025-01-09T12:45:09Z
dc.date.available2025-01-09T12:45:09Z
dc.date.defence2024-09-30
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-09-19
dc.description.promoterHeba, Agnieszka
dc.description.reviewerMarzęda, Agnieszka
dc.description.reviewerHeba, Agnieszka
dc.identifier.apd229467
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/162998
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.plmarketing doświadczeń
dc.subject.ple-commerce
dc.subject.plrozszerzona rzeczywistość (AR)
dc.subject.plinteraktywne do-świadczenia zakupowe
dc.subject.plpersonalizacja zakupów
dc.titleMarketing doświadczeń w e-commerce: Wykorzystanie technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR) w tworzeniu interaktywnych doświadczeń zakupowych
dc.title.alternativeExperience Marketing in E-commerce: Utilizing Augmented Reality (AR) Technology to Create Interactive Shopping Experiences
dc.typeMasterThesis
dspace.entity.typePublication