Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

NAUCZYCIEL JAKO TWÓRCA PAMIĘCI. ANALIZA LEKCJI HISTORII W POLSKIEJ SZKOLE W WILNIE

Uproszczony widok
cris.lastimport.scopus2024-02-12T19:51:11Z
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorNowakowska, Agnieszka
dc.date.accessioned2024-01-25T13:30:56Z
dc.date.available2024-01-25T13:30:56Z
dc.date.issued2020
dc.description.financePublikacja bezkosztowa
dc.identifier.doi10.26343/0585556X21304
dc.identifier.issn0585-556X
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/113399
dc.identifier.weblinkhttps://drive.google.com/file/d/18ePfaDLITwndA_98Bb5S9gir9-6AXdH1/view
dc.languagepol
dc.relation.ispartofStudia Socjologiczno-Polityczne. Seria Nowa
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.plpamięć
dc.subject.pledukacja historyczna
dc.subject.plLitwa
dc.titleNAUCZYCIEL JAKO TWÓRCA PAMIĘCI. ANALIZA LEKCJI HISTORII W POLSKIEJ SZKOLE W WILNIE
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication