Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja
CC-BY - Uznanie autorstwa
Od podręcznika do własnych materiałów (glotto)dydaktycznych – dlaczego warto przygotowywać je inaczej
cris.lastimport.scopus | 2024-02-12T19:49:23Z |
dc.affiliation | Uniwersytet Warszawski |
dc.contributor.author | Andrychowicz-Trojanowska, Agnieszka |
dc.date.accessioned | 2024-01-25T15:15:38Z |
dc.date.available | 2024-01-25T15:15:38Z |
dc.date.issued | 2022 |
dc.description.accesstime | AT_PUBLICATION |
dc.description.finance | Nie dotyczy |
dc.description.version | FINAL_PUBLISHED |
dc.description.volume | 2 |
dc.identifier.doi | 10.47050/JOWS.2022.2.47-58 |
dc.identifier.issn | 0446-7965 |
dc.identifier.uri | https://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/114441 |
dc.identifier.weblink | https://jows.pl/brepo/panel_repo_files/2022/06/20/8emd70/jows-02-2022-online.pdf |
dc.language | pol |
dc.pbn.affiliation | linguistics |
dc.relation.ispartof | Języki Obce w Szkole |
dc.relation.pages | 47-58 |
dc.rights | CC-BY |
dc.sciencecloud | nosend |
dc.subject.en | eye tracking |
dc.subject.en | textbook |
dc.subject.en | dyslexia |
dc.subject.en | didactic materials |
dc.subject.pl | okulografia |
dc.subject.pl | eye tracking |
dc.subject.pl | dysleksja |
dc.subject.pl | materiały dydaktyczne |
dc.title | Od podręcznika do własnych materiałów (glotto)dydaktycznych – dlaczego warto przygotowywać je inaczej |
dc.type | JournalArticle |
dspace.entity.type | Publication |