Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

CC-BYCC-BY - Uznanie autorstwa
 

Od podręcznika do własnych materiałów (glotto)dydaktycznych – dlaczego warto przygotowywać je inaczej

Uproszczony widok
cris.lastimport.scopus2024-02-12T19:49:23Z
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorAndrychowicz-Trojanowska, Agnieszka
dc.date.accessioned2024-01-25T15:15:38Z
dc.date.available2024-01-25T15:15:38Z
dc.date.issued2022
dc.description.accesstimeAT_PUBLICATION
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.versionFINAL_PUBLISHED
dc.description.volume2
dc.identifier.doi10.47050/JOWS.2022.2.47-58
dc.identifier.issn0446-7965
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/114441
dc.identifier.weblinkhttps://jows.pl/brepo/panel_repo_files/2022/06/20/8emd70/jows-02-2022-online.pdf
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationlinguistics
dc.relation.ispartofJęzyki Obce w Szkole
dc.relation.pages47-58
dc.rightsCC-BY
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.eneye tracking
dc.subject.entextbook
dc.subject.endyslexia
dc.subject.endidactic materials
dc.subject.plokulografia
dc.subject.pleye tracking
dc.subject.pldysleksja
dc.subject.plmateriały dydaktyczne
dc.titleOd podręcznika do własnych materiałów (glotto)dydaktycznych – dlaczego warto przygotowywać je inaczej
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication