Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

 

Współczesny sklep internetowy na przykładzie czołowych marek niemieckich – cechy strukturalne, funkcjonalne i marketingowo-kulturowe

dc.abstract.plThe purpose of this article is to try to identify the key features that characterize the modern e-commerce store in terms of structure, functionality and marketing and culture. The subject of the analysis will be German e-shops Otto, Media Markt, Zalando, Saturn and Lidl, which are considered leading e-commerce players in the German market.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorJóskowiak, Przemysław
dc.date.accessioned2024-01-26T12:08:16Z
dc.date.available2024-01-26T12:08:16Z
dc.date.issued2023
dc.description.accesstimeAT_PUBLICATION
dc.description.financePublikacja bezkosztowa
dc.description.number1
dc.description.versionORIGINAL_AUTHOR
dc.description.volume69
dc.identifier.issn0208-4597
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/125380
dc.identifier.weblinkhttps://studianiemcoznawcze.publisherspanel.com/resources/html/article/details?id=612131
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationliterary studies
dc.relation.ispartofGerman Studies
dc.relation.pages77-91
dc.rightsOther
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.enonline store
dc.subject.ene-commerce
dc.subject.ene-business
dc.subject.enonline sales
dc.subject.enGerman e-commerce market
dc.subject.plsklep internetowy
dc.subject.ple-commerce
dc.subject.ple-biznes
dc.subject.plsprzedaż online
dc.subject.plniemiecki rynek e-commerce
dc.titleWspółczesny sklep internetowy na przykładzie czołowych marek niemieckich – cechy strukturalne, funkcjonalne i marketingowo-kulturowe
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication