Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

The role of teachers in organizing group activities in lower primary classes - focus on natural communication

Uproszczony widok
dc.abstract.enThis research examines the roles of teachers in organizing and facilitating group activities in foreign language classrooms for young children. It emphasizes the rapid evolution of this educational field and the importance of cooperative learning experiences. The study explores strategies used by teachers to manage group activities, their impact on children's cognitive and social development, and the challenges faced. Chapter one discusses the multifaceted roles of teachers in EFL education, including their impact on students' academic and emotional well-being, leadership in managing group activities, and the importance of effective communication. It also examines the implementation of group work and its aim to foster pupil independence. Chapter two focuses on specific group activities suitable for young learners, explaining how they can be effectively managed in lower primary classes. The research also includes a survey handeled among teachers who highlighted challenges in organizing group activities, emphasizing the need for effective strategies and support systems.
dc.abstract.plNiniejsza praca badawcza analizuje rolę nauczycieli w organizowaniu i prowadzeniu zajęć grupowych w klasach języka obcego dla małych dzieci. Podkreśla szybki rozwój tej dziedziny edukacji oraz znaczenie jakie noszą doświadczenia nauki w grupie. Badanie eksploruje strategie stosowane przez nauczycieli w zarządzaniu zajęciami grupowymi, ich wpływ na rozwój poznawczy i społeczny dzieci oraz napotykane wyzwania. Rozdział pierwszy omawia wieloaspektowe role nauczycieli w edukacji obcojęzycznej, w tym ich wpływ na wyniki akademickie i emocjonalne uczniów, przywództwo w zarządzaniu zajęciami grupowymi oraz znaczenie skutecznej komunikacji. Analizuje również wdrażanie pracy grupowej i jej cel, jakim jest wspieranie niezależności uczniów. Rozdział drugi skupia się na konkretnych zajęciach grupowych odpowiednich dla młodszych uczniów, wyjaśniając, jak można je skutecznie wprowadzić w klasach niższych. Badanie obejmuje również ankietę przeprowadzoną wśród nauczycieli, którzy podkreślili wyzwania związane z organizowaniem zajęć grupowych, kładąc nacisk na potrzebę skutecznych strategii i systemów wsparcia.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentCentrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej UW
dc.contributor.authorPolak, Aleksandra
dc.date.accessioned2025-01-09T12:47:49Z
dc.date.available2025-01-09T12:47:49Z
dc.date.defence2024-07-09
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-06-20
dc.description.promoterWalewska, Anna
dc.description.reviewerSielanko-Byford, Elżbieta
dc.description.reviewerWalewska, Anna
dc.identifier.apd233879
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/164191
dc.languageen
dc.language.otherpl
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.encooperative learning
dc.subject.engroup activities
dc.subject.encommunication
dc.subject.ensensory approach
dc.subject.enengagement
dc.subject.enmentor
dc.subject.enevaluation
dc.subject.enmanagement
dc.subject.enleadership
dc.subject.enteachership
dc.subject.plNauczanie kooperacyjne
dc.subject.plZajęcia grupowe
dc.subject.plKomunikacja
dc.subject.plPodejście sensoryczne
dc.subject.plZaangażowanie
dc.subject.plMentor
dc.subject.plOcena
dc.subject.plZarządzanie
dc.subject.plPrzywództwo
dc.subject.plNauczycielstwo
dc.titleThe role of teachers in organizing group activities in lower primary classes - focus on natural communication
dc.title.alternativeRola nauczyciela w organizowaniu aktywności grupowych w najmłodszych klasach szkoły podstawowej- skupienie się na naturalnej komunikacji
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication