Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Przetwarzanie przekazów obrazowych w wyobraźni inicjowane przez wizualne przekazy public relations.

Uproszczony widok
dc.abstract.plOpracowanie ma na celu charakterystykę komunikacji wizualnej w kontekście kampanii public relations, której celem jest zachęcenie odbiorcy, reprezentanta publiczności organizacji do wejścia w dialog z instytucją. Zainicjowanie lub intensyfikacja relacji pomiędzy nadawcą a odbiorcą może mieć miejsce w wyniku zastosowania przekazów kierowanych do zmysłu wzroku. Rozumienie i wartościowanie treści przekazów wizualnych są wynikiem wieloetapowego procesu, jednym zaś z jej efektów jest aktywowanie wyobraźni widza, które może być wyznacznikiem udanej komunikacji. Wystąpienie będzie próbą opisu sześciu funkcji wyobrażeń mentalnych odbiorców mediów na przykładzie kampanii PR stworzonej przez PGE S.A.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorWaszkiewicz-Raviv, Alicja
dc.date.accessioned2024-01-29T02:31:47Z
dc.date.available2024-01-29T02:31:47Z
dc.date.issued2017
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/158828
dc.identifier.weblinkhttps://katalogi.bn.org.pl/permalink/48OMNIS_NLOP/1d999di/alma991020812309705066
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationsocial communication and media studies
dc.publisher.ministerialSzkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
dc.relation.bookCzy obrazy rządzą ludźmi?
dc.relation.pages238-247
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.plkomunikacja wizualna
dc.subject.plwyobrażenia
dc.subject.plpublic relations
dc.subject.plinfografika
dc.titlePrzetwarzanie przekazów obrazowych w wyobraźni inicjowane przez wizualne przekazy public relations.
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication