Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Instrumentalism: a Worthwhile Critical Concept For Philosophy of Education?

Uproszczony widok
cris.lastimport.scopus2024-02-12T20:01:17Z
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorSosnowska, Paulina
dc.date.accessioned2024-01-25T04:20:00Z
dc.date.available2024-01-25T04:20:00Z
dc.date.issued2020
dc.description.financePublikacja bezkosztowa
dc.description.number7
dc.description.volume18
dc.identifier.doi10.1177/1478210320960880
dc.identifier.issn1478-2103
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/109384
dc.identifier.weblinkhttps://journals.sagepub.com/eprint/4KDKGGQFRX926RHEJMIS/full
dc.languageeng
dc.pbn.affiliationeducational sciences
dc.relation.ispartofPolicy Futures in Education
dc.relation.pages850-863
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleInstrumentalism: a Worthwhile Critical Concept For Philosophy of Education?
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication