Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Kolejne życie. Fotografia mody jako narzędzie w promowaniu zrównoważonego podejścia w kupowaniu odzieży.

Uproszczony widok
dc.abstract.plNiniejsza opracowanie poświęcone jest tematyce mody oraz zasięgów wpływu tego globalnego przemysłu na światowe społeczeństwo oraz środowisko naturalne. Powyższe tematy opisane są przez pryzmat nowych mediów masowych i fotografii. Praca jest podzielona na dwie główne części – teoretyczną i praktyczną. Opis teoretyczny składa się z trzech rozdziałów, które skupiają się na zagadnieniach globalizacji, przemysłu odzieżowego, zrównoważonego rozwoju, fotografii ogólnie jako medium masowego oraz fotografii mody jako narzędziu w promowaniu branży modowej. Ostatni rozdział jest opisem części fotograficznej pracy. Część praktyczna składa się z dziewięciu zestawów fotografii z sesji portretowych wykonanych w stylu fotografii modowej. Praca ma na celu przedstawienie tezy, że fotografia mody jako oddzielny gatunek medium masowego jest skutecznym narzędziem w promowaniu ekologicznych wyborów konsumenta.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorNaritsa, Evelina
dc.date.accessioned2025-01-09T12:50:02Z
dc.date.available2025-01-09T12:50:02Z
dc.date.defence2024-07-24
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-07-19
dc.description.promoterSternak, Wojciech
dc.description.reviewerSternak, Wojciech
dc.description.reviewerŻak, Paweł
dc.identifier.apd232153
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/165266
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.plfotografia
dc.subject.plfotografia mody
dc.subject.plmedia masowe
dc.subject.plmoda
dc.subject.plglobalizacja
dc.subject.plzrównoważony rozwój
dc.subject.plekologiczność
dc.titleKolejne życie. Fotografia mody jako narzędzie w promowaniu zrównoważonego podejścia w kupowaniu odzieży.
dc.title.alternativeAnother Life. Fashion photography as an tool for promoting a sustainable approach to buying clothes.
dc.typeMasterThesis
dspace.entity.typePublication