Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja
Efektywność nauczania języka angielskiego w szkole podstawowej - przypadek szkół publicznych w Ostrołęce
dc.affiliation | Uniwersytet Warszawski |
dc.contributor.author | Jasińska-Maciążek, Aleksandra |
dc.contributor.author | Wichrowska, Kamila |
dc.contributor.author | Marchlik, Paulina |
dc.date.accessioned | 2024-01-28T20:22:28Z |
dc.date.available | 2024-01-28T20:22:28Z |
dc.date.issued | 2022 |
dc.description.finance | Nie dotyczy |
dc.identifier.uri | https://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/152547 |
dc.language | pol |
dc.pbn.affiliation | educational sciences |
dc.publisher.ministerial | Polskie Towarzystwo Diagnostyki Edukacyjnej |
dc.relation.book | Diagnozowanie kształcenia w edukacji stacjonarnej i zdalnej |
dc.relation.pages | 289-302 |
dc.rights | ClosedAccess |
dc.sciencecloud | nosend |
dc.title | Efektywność nauczania języka angielskiego w szkole podstawowej - przypadek szkół publicznych w Ostrołęce |
dc.type | MonographChapter |
dspace.entity.type | Publication |