Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Efektywność nauczania języka angielskiego w szkole podstawowej - przypadek szkół publicznych w Ostrołęce

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorJasińska-Maciążek, Aleksandra
dc.contributor.authorWichrowska, Kamila
dc.contributor.authorMarchlik, Paulina
dc.date.accessioned2024-01-28T20:22:28Z
dc.date.available2024-01-28T20:22:28Z
dc.date.issued2022
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/152547
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationeducational sciences
dc.publisher.ministerialPolskie Towarzystwo Diagnostyki Edukacyjnej
dc.relation.bookDiagnozowanie kształcenia w edukacji stacjonarnej i zdalnej
dc.relation.pages289-302
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleEfektywność nauczania języka angielskiego w szkole podstawowej - przypadek szkół publicznych w Ostrołęce
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication