Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

CC-BY-NCCC-BY-NC - Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne
 

Twitter w kampaniach informacyjnych o związkach osób tej samej płci w Polsce i w USA

Uproszczony widok
cris.lastimport.scopus2024-02-12T20:00:22Z
dc.abstract.enPublic awareness campaigns have begun to actively use social media, including Twitter. This also concerns controversial social and political issues, new ideas and habits, arousing hot debates, as exemplified by same-sex unions. This chapter investigates the use of Twitter communication by the Polish and American organizations supporting same-sex unions in 2015. It serves as a case study to formulate conclusions about the role of Twitter in modern informational and educational campaigns.
dc.abstract.plWśród narzędzi komunikowania używanych przez organizatorów publicznych kampanii informacyjnych coraz częściej znajdują się media społecznościowe, w tym Twitter. Dotyczy to także wywołujących żywe debaty kontrowersyjnych zagadnień społecznych, ideowych, politycznych i obyczajowych, jak np. związki tej samej płci. Analiza komunikowania za pomocą Twittera, które amerykańskie i polskie organizacje wspierające związki tej samej płci prowadziły w 2015 roku, posłużyła do sformułowania wniosków o roli Twittera w nowoczesnych kampaniach informacyjnych i edukacyjnych.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorBarlik, Jacek
dc.date.accessioned2024-01-26T11:08:15Z
dc.date.available2024-01-26T11:08:15Z
dc.date.copyright2017-12-01
dc.date.issued2017
dc.description.accesstimeAT_PUBLICATION
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.versionFINAL_PUBLISHED
dc.description.volume4 (71)
dc.identifier.doi10.33077/UW.24511617.MS.2017.71.351
dc.identifier.issn1641-0920
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/123935
dc.identifier.weblinkhttps://studiamedioznawcze.eu/index.php/studiamedioznawcze/article/view/351
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationsocial communication and media studies
dc.relation.ispartofStudia Medioznawcze
dc.relation.pages61-76
dc.rightsCC-BY-NC
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.enawareness campaigns
dc.subject.enTwitter
dc.subject.ensocial media
dc.subject.ensame-sex unions
dc.subject.enLGBT organizations
dc.subject.ensocial campaigns
dc.subject.plkampanie informacyjne
dc.subject.plTwitter
dc.subject.plmedia społecznościowe
dc.subject.plzwiązki osób tej samej płci
dc.subject.plorganizacje LGBT
dc.subject.plkampanie społeczne
dc.titleTwitter w kampaniach informacyjnych o związkach osób tej samej płci w Polsce i w USA
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication