Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Rola profilaktyki antykryzysowej z perspektywy największych polskich przedsiębiorstw oraz agencji public relations na podstawie badań eksperckich

Uproszczony widok
cris.lastimport.scopus2024-02-12T20:00:31Z
dc.abstract.plArtykuł stanowi prezentację wyników badań, które są poświęcone aktualnym trendom PR-kryzysowego. Autorzy opracowania podjęli próbę diagnozy profilaktyki antykryzysowej w przekroju dwóch wymiarów. Z jednej strony przedstawiono stanowisko biznesowe (badanie przedsiębiorstw), z drugiej przywołano głos ekspertów (badanie liderów agencji public relations). W toku analiz zaprojektowany został model punktowy systemu odpornościowego, który uwzględnia kluczowe narzędzia metodologii kryzysowej (opracowane procedury w formie księgi zarządzania komunikacją, dedykowane struktury antykryzysowe w organizacji, sztab kryzysowy o ustalonym składzie oraz system szkoleń komunikacyjnych). Diagnoza profilaktyki liderów polskiego biznesu – bazująca na latach 2007-2017 – wykazała znaczące niedobory w stopniu przygotowania przedsiębiorstw na ryzyko kryzysu.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorSzuba, Przemysław
dc.contributor.authorTworzydło, Dariusz
dc.date.accessioned2024-01-25T19:27:54Z
dc.date.available2024-01-25T19:27:54Z
dc.date.issued2019
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number1 (31)
dc.identifier.doi10.2478/MINIB-2019-0006
dc.identifier.issn2353-8503
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/118725
dc.identifier.weblinkhttp://bazekon.icm.edu.pl/bazekon/element/bwmeta1.element.ekon-element-000171577054
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationsocial communication and media studies
dc.relation.ispartofMarketing Instytucji Naukowych i Badawczych
dc.relation.pages109-130
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.plpublic relations zarządzanie kryzysowe opresyjność branży badania atrybuty prewencyjne model analityczny
dc.titleRola profilaktyki antykryzysowej z perspektywy największych polskich przedsiębiorstw oraz agencji public relations na podstawie badań eksperckich
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication