Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Sharenting jako nowa forma reklamy - badanie opinii społecznej na temat wykorzystywania wizerunku dzieci przez influencerów

dc.abstract.enThe thesis was devoted to presenting shareting and its impact on marketing among influencers. This phenomenon involves parents who publish their children's images and information about them on the internet. The following work presents examples of famous parents who share their child's likeness on the Internet and describes the dangers associated with it. Additionally, a study was made to examine public opinion on sharenting. From the data obtained, it can be concluded that making children's images public is not accepted among society. Respondents are also aware of the dangers associated with sharing materials depicting children on the Internet, but the concept itself is not known.
dc.abstract.plPraca poświęcona została przedstawieniu sharetingu i jego wpływu na marketing wśród influencerów. Zjawisko to polega na upublicznianiu przez rodziców, wizerunku dzieci oraz informacji o nich w internecie. W poniższej pracy, przedstawione zostały przykłady sławnych rodziców, którzy dzielą się podobizną swojego dziecka w internecie oraz opisano niebezpieczeństwa z tym związane. Dodatkowo, przeprowadzone zostało badanie, którego celem było zbadanie opinii społecznej na temat sharentingu. Z uzyskanych danych można stwierdzić, że upublicznianie wizerunku dzieci nie jest akceptowane wśród społeczeństwa. Respondenci również mają świadomość niebezpieczeństw związanych z dzieleniem się materiałami uwieczniający dzieci w internecie, natomiast samo pojęcie nie jest znane wśród zapytanych osób.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorWardzyńska, Julia
dc.date.accessioned2025-01-09T12:45:00Z
dc.date.available2025-01-09T12:45:00Z
dc.date.defence2024-07-01
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-06-25
dc.description.promoterKondrat, Marlena
dc.description.reviewerChmielewska, Aleksandra
dc.description.reviewerKondrat, Marlena
dc.identifier.apd228812
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/162921
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enSharenting
dc.subject.eninfluencer
dc.subject.enkids
dc.subject.enappearance
dc.subject.enadvertisement
dc.subject.ensocial media
dc.subject.enmarketing
dc.subject.plSharenting
dc.subject.plinfluencer
dc.subject.pldzieci
dc.subject.plwizerunek
dc.subject.plreklama
dc.subject.plmedia społecznościowe
dc.subject.plmarketing.
dc.titleSharenting jako nowa forma reklamy - badanie opinii społecznej na temat wykorzystywania wizerunku dzieci przez influencerów
dc.title.alternativeSharenting as a new form of advertising: A public opinion research on the use of children's images by influencers
dc.typeMasterThesis
dspace.entity.typePublication