Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Marvel Studios i jego audytorium, czyli promocja marki na przykładzie "Avengers: Infinity War". Analiza multimodalna dyskursu marketingowego

Uproszczony widok
dc.abstract.plCelem artykułu jest multimodalna analiza teaserów i trailerów filmowych towarzyszących kampanii promocyjnej produkcji Marvel Studios "Avengers: Infinity War". Ukazane zostało, w jaki sposób twórcy kampanii budują przekaz reklamowy, odwołując się do atrybutów filmu, który jest przełomową częścią budowanego uniwersum. Wyróżnione zostały różne typy odbiorców, do których marka kieruje swój przekaz i wokół tego zabiegu buduje swój wizerunek.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorRogowska, Kinga
dc.date.accessioned2024-01-29T01:46:30Z
dc.date.available2024-01-29T01:46:30Z
dc.date.issued2019
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.isbn9788375838879
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/155621
dc.identifier.weblinkhttps://www.academia.edu/44509686/Marvel_Studios_i_jego_audytorium_czyli_promocja_marki_na_przyk%C5%82adzie_Avengers_Infinity_War_Analiza_multimodalna_dyskursu_marketingowego
dc.languagepl
dc.publisher.ministerialSzkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
dc.relation.bookSpołeczne konteksty obrazu w kształtowaniu wizerunku
dc.relation.pages115-127
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleMarvel Studios i jego audytorium, czyli promocja marki na przykładzie "Avengers: Infinity War". Analiza multimodalna dyskursu marketingowego
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication