Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Komunikacja wizerunkowa w branży kosmetycznej. Studium przypadku marki L’Oréal Paris.

Uproszczony widok
dc.abstract.enThe present work, Visual communication in the cosmetics industry. Case study of the L’Oréal Paris brand aimed to identify the main factors of brand communication, including messages, communication channels and the values it promotes. The goal was to create recommendations for future actions in the cosmetics industry, taking into account the growing significance of sustainable development. The case study method was used to achieve the research objectives.
dc.abstract.plNiniejsza praca ,,Komunikacja wizerunkowa w branży kosmetycznej. Studium przypadku marki L’Oréal Paris” miała na celu identyfikację głównych elementów komunikacji marki, włączając w to przekazy, kanały komunikacji oraz wartości przez nią promowane oraz sformułowanie rekomendacji dla przyszłych działań w branży kosmetycznej, uwzględniających rosnące znaczenie koncepcji zrównoważonego rozwoju. W celu osiągnięcia założonych celów badawczych posłużono się metodą studium przypadku.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorZdziebłowska, Julia
dc.date.accessioned2025-01-09T12:44:17Z
dc.date.available2025-01-09T12:44:17Z
dc.date.defence2024-07-04
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-06-28
dc.description.promoterGaczyńska, Agnieszka
dc.description.reviewerKępa, Krzysztof
dc.description.reviewerGaczyńska, Agnieszka
dc.identifier.apd229457
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/162596
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.envisual communication
dc.subject.enimage
dc.subject.enbrand
dc.subject.encosmetic industry
dc.subject.plkomunikacja wizerunkowa
dc.subject.plwizerunek
dc.subject.plmarka
dc.subject.plbranża kosmetyczna
dc.titleKomunikacja wizerunkowa w branży kosmetycznej. Studium przypadku marki L’Oréal Paris.
dc.title.alternativeVisual communication in the cosmetic industry: Case study of the L’Oréal Paris brand
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication