Monografia
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Podręczniki glottodydaktyczne. Struktura – funkcja – potencjał w świetle badań okulograficznych

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorAndrychowicz-Trojanowska, Agnieszka
dc.date.accessioned2024-01-22T17:05:40Z
dc.date.available2024-01-22T17:05:40Z
dc.date.issued2018
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.physical566
dc.identifier.isbn978-83-64020-61-2
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/135722
dc.identifier.weblinkhttp://sn.iksi.uw.edu.pl/wp-content/uploads/sites/306/2018/08/SN-41-A.-Andrychowicz-Trojanowska-Podr%C4%99czniki-glottodydaktyczne.pdf
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationlinguistics
dc.publisher.ministerialUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.plglottodydaktyka podręcznik okulografia uczeń dysleksja
dc.titlePodręczniki glottodydaktyczne. Struktura – funkcja – potencjał w świetle badań okulograficznych
dc.typeMonograph
dspace.entity.typePublication