Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Konzepte des DaF-Fachsprachenunterrichts in der universitären Lehrkräfteausbildung am Beispiel von Lehrplänen an der Universität Warschau

Uproszczony widok
dc.abstract.enOne of the main areas of current glottodidactics is LSP didactics. The LSP teaching and learning concepts were developed parallel to the theoretical reflection and they were incorporated into academic didactics. The aim of this article is to present the concept of LSP teaching in the curricula for LSP in university teaching offered at the Institute for Specialised and Intercultural Communication and the Centre for Foreign Language Teacher Training and European Education (University of Warsaw).
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorWolski, Przemysław
dc.contributor.authorSzerszeń, Paweł
dc.date.accessioned2024-01-25T04:57:06Z
dc.date.available2024-01-25T04:57:06Z
dc.date.issued2023
dc.description.financePublikacja bezkosztowa
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/110612
dc.identifier.weblinkhttps://www.degruyter.com/document/doi/10.1515/infodaf-2023-0005/html
dc.languagedeu
dc.pbn.affiliationlinguistics
dc.relation.ispartofInformationen Deutsch als Fremdsprache
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.enLSP
dc.subject.enLSP teaching
dc.subject.enteacher training
dc.subject.enGerman as foreign language
dc.subject.pljęzyk specjalistyczny
dc.subject.plnauka języka specjalistycznego
dc.subject.plkształcenie nauczycieli
dc.subject.pljęzyk niemiecki jako obcy
dc.titleKonzepte des DaF-Fachsprachenunterrichts in der universitären Lehrkräfteausbildung am Beispiel von Lehrplänen an der Universität Warschau
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication