Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja
Gdzie sztuka łączy się z naturą - metoda projektów we wczesnej edukacji
dc.abstract.en | Today, early childhood education requires radical changes as a re-sult of which the basic thesis of constructivism will be fully implemented. The method that offers pupils full use of their potential is the project method. The following paper presents proposals for planning and implementing projects targeting children, which integrate visual arts with the close to them world of objects, natural processes and phenomena. |
dc.affiliation | Uniwersytet Warszawski |
dc.contributor.author | Sobierańska, Dorota |
dc.date.accessioned | 2024-01-28T20:34:51Z |
dc.date.available | 2024-01-28T20:34:51Z |
dc.date.issued | 2017 |
dc.description.finance | Nie dotyczy |
dc.identifier.isbn | 978-83-937992-4-4 |
dc.identifier.uri | https://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/153249 |
dc.identifier.weblink | https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/15677 |
dc.language | pol |
dc.publisher.ministerial | Studio MOT |
dc.relation.book | Edukacyjne konteksty doświadczania świata sztuki |
dc.relation.pages | 273-286 |
dc.rights | ClosedAccess |
dc.sciencecloud | nosend |
dc.subject.en | early education |
dc.subject.en | project method |
dc.subject.en | visual arts |
dc.subject.en | nature |
dc.subject.en | student |
dc.subject.en | teacher |
dc.title | Gdzie sztuka łączy się z naturą - metoda projektów we wczesnej edukacji |
dc.type | MonographChapter |
dspace.entity.type | Publication |