Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Gdzie sztuka łączy się z naturą - metoda projektów we wczesnej edukacji

dc.abstract.enToday, early childhood education requires radical changes as a re-sult of which the basic thesis of constructivism will be fully implemented. The method that offers pupils full use of their potential is the project method. The following paper presents proposals for planning and implementing projects targeting children, which integrate visual arts with the close to them world of objects, natural processes and phenomena.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorSobierańska, Dorota
dc.date.accessioned2024-01-28T20:34:51Z
dc.date.available2024-01-28T20:34:51Z
dc.date.issued2017
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.isbn978-83-937992-4-4
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/153249
dc.identifier.weblinkhttps://open.icm.edu.pl/handle/123456789/15677
dc.languagepol
dc.publisher.ministerialStudio MOT
dc.relation.bookEdukacyjne konteksty doświadczania świata sztuki
dc.relation.pages273-286
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.enearly education
dc.subject.enproject method
dc.subject.envisual arts
dc.subject.ennature
dc.subject.enstudent
dc.subject.enteacher
dc.titleGdzie sztuka łączy się z naturą - metoda projektów we wczesnej edukacji
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication