Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Mechanizmy perswazyjne stosowane w reklamie - zagadnienia wybrane

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorModrzejewska, Małgorzata
dc.date.accessioned2024-01-29T01:46:52Z
dc.date.available2024-01-29T01:46:52Z
dc.date.issued2022
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/155668
dc.identifier.weblinkhttps://katalogi.bn.org.pl/permalink/48OMNIS_NLOP/1aot9i7/alma991053040229905066
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationlaw
dc.publisher.ministerialWolters Kluwer Polska
dc.relation.bookIus et Ratio. Księga Jubileuszowa dedykowana Profesor Elżbiecie Skowrońskiej-Bocian
dc.relation.pages847-861
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleMechanizmy perswazyjne stosowane w reklamie - zagadnienia wybrane
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication