Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Medialny wizerunek reprezentacji Polski w piłce nożnej. Wybrana problematyka

Uproszczony widok
dc.abstract.enThe following thesis ‘Media image of the Polish national football team. Selected issues’ deals with how the Polish Football Association and the media created the media image of the national team from 2018 until the end of the play-offs for the European Championships in Germany. The work focuses on what measures the Polish Football Association (PZPN) took to create the most favourable image of the national team and how the media created the image of the national team, for it is through these two entities that the fan forms his or her opinion of the Polish national team. To write the thesis, the literature on image creation and sources available on the Internet were used to present the activities of the Polish Football Association and the media in this respect. They are arranged according to the order of sporting and non-sporting events that concerned the national team.
dc.abstract.plPoniższa praca „Medialny wizerunek reprezentacji Polski w piłce nożnej. Wybrana problematyka” zajmuje się tym jak Polski Związek Piłki Nożnej oraz media kreowały medialny wizerunek drużyny narodowej od 2018 roku do zakończenia baraży do mistrzostw Europy w Niemczech. Praca skupia się na tym, jakie działania podejmował PZPN, aby stworzyć jak najbardziej korzystny obraz kadry oraz jak media tworzyły wizerunek drużyny narodowej, bowiem to dzięki tym dwóm bytom kibic wyrabia swoją opinię o reprezentacji Polski. Do napisania pracy wykorzystaną literaturę poświęcona kreowaniu wizerunku oraz źródła dostępne w Internecie, które pozwalały przedstawić działania PZPN oraz mediów w tym zakresie. Ułożone są zgodnie z kolejnością wydarzeń sportowych i pozasportowych, które dotyczyły reprezentacji.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorBanaśkiewicz, Mateusz
dc.date.accessioned2025-01-09T12:41:28Z
dc.date.available2025-01-09T12:41:28Z
dc.date.defence2024-07-25
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-07-17
dc.description.promoterGajlewicz-Korab, Katarzyna
dc.description.reviewerŁoszewska-Ołowska, Maria
dc.description.reviewerGajlewicz-Korab, Katarzyna
dc.identifier.apd232023
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/161403
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enimage
dc.subject.enmedia
dc.subject.enperception
dc.subject.ennational team
dc.subject.enteam
dc.subject.encoach
dc.subject.enmanaging director
dc.subject.plwizerunek
dc.subject.plobraz
dc.subject.plmedia
dc.subject.plpostrzeganie
dc.subject.plreprezentacja
dc.subject.pldrużyna
dc.subject.plzespół
dc.subject.plselekcjoner
dc.subject.plszkoleniowiec
dc.subject.plprezes
dc.titleMedialny wizerunek reprezentacji Polski w piłce nożnej. Wybrana problematyka
dc.title.alternativeMedia image of the Polish national football team. Selected issues
dc.typeMasterThesis
dspace.entity.typePublication