Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

CC-BY-NCCC-BY-NC - Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne
 

Skuteczne zarządzanie w kryzysie wizerunkowym na przykładzie marki Tiger

dc.abstract.plArtykuł zawiera analizę wizerunkowej sytuacji kryzysowej, jaka dotknęła markę Tiger w roku 2017. Cel: Ocena skuteczności działań komunikacyjnych badanego podmiotu w zakresie komunikacji kryzysowej. Metody badań: Analiza materiałów pozyskanych z monitoringu mediów, a także desk research od analizowanej firmy. Wyniki i wnioski: Opracowanie pokazuje metody reagowania i działania podjęte przez firmę w analizowanym kryzysie. Wskazane zostały kluczowe determinanty kryzysu, a także czynniki, które przyczyniły się do właściwego rozwiązania sytuacji kryzysowej. Jednym z istotnych elementów składowych artykułu jest także analiza działań podjętych przez firmę po zakończeniu sytuacji kryzysowej. Opisane zostały również błędy popełnione przez firmę w zakresie zarządzania kryzysowego. Wartość poznawcza: Materiał zawiera spójny opis wydarzeń kryzysowych, które dotknęły markę, stanowi obiektywne spojrzenie na kryzys wizerunkowy, wraz z oceną zastosowanych metod i narzędzi.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorTworzydło, Dariusz
dc.date.accessioned2024-01-26T07:40:15Z
dc.date.available2024-01-26T07:40:15Z
dc.date.issued2019
dc.description.accesstimeAT_PUBLICATION
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number1
dc.description.versionFINAL_PUBLISHED
dc.description.volume20
dc.identifier.doi10.33077/UW.24511617.MS.2019.1.82
dc.identifier.issn1641-0920
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/119946
dc.identifier.weblinkhttps://studiamedioznawcze.eu/index.php/studiamedioznawcze/article/view/82/51
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationsocial communication and media studies
dc.relation.ispartofStudia Medioznawcze
dc.relation.pages1-14
dc.rightsCC-BY-NC
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.plkryzys
dc.subject.plMaspex/Tiger
dc.subject.plpublic relations
dc.subject.plwizerunek
dc.subject.plzarządzanie kryzysem
dc.titleSkuteczne zarządzanie w kryzysie wizerunkowym na przykładzie marki Tiger
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication