Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja
Nauczyciel historii jako twórca pamięci. Strategie przekazywania narracji historycznej nauczycieli na przykładzie analizy lekcji „Unia lubelska”
dc.affiliation | Uniwersytet Warszawski |
dc.contributor.author | Nowakowska, Agnieszka |
dc.date.accessioned | 2024-01-29T01:52:49Z |
dc.date.available | 2024-01-29T01:52:49Z |
dc.date.issued | 2019 |
dc.description.finance | Nie dotyczy |
dc.identifier.uri | https://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/156305 |
dc.identifier.weblink | https://repozytorium.bg.ug.edu.pl/info/book/UOG5f7e39b80ee945dd9968118b10265df8/#.Yd79SmjMK5c |
dc.language | pol |
dc.pbn.affiliation | sociology |
dc.publisher.ministerial | Oficyna Wydawnicza Impuls |
dc.relation.book | Pamięć - historia - tożsamość : edukacja i polityka historyczna w procesie konstruowania narracji naszej wspólnoty |
dc.rights | ClosedAccess |
dc.sciencecloud | nosend |
dc.title | Nauczyciel historii jako twórca pamięci. Strategie przekazywania narracji historycznej nauczycieli na przykładzie analizy lekcji „Unia lubelska” |
dc.type | MonographChapter |
dspace.entity.type | Publication |