Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Nauczyciel historii jako twórca pamięci. Strategie przekazywania narracji historycznej nauczycieli na przykładzie analizy lekcji „Unia lubelska”

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorNowakowska, Agnieszka
dc.date.accessioned2024-01-29T01:52:49Z
dc.date.available2024-01-29T01:52:49Z
dc.date.issued2019
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/156305
dc.identifier.weblinkhttps://repozytorium.bg.ug.edu.pl/info/book/UOG5f7e39b80ee945dd9968118b10265df8/#.Yd79SmjMK5c
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationsociology
dc.publisher.ministerialOficyna Wydawnicza Impuls
dc.relation.bookPamięć - historia - tożsamość : edukacja i polityka historyczna w procesie konstruowania narracji naszej wspólnoty
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleNauczyciel historii jako twórca pamięci. Strategie przekazywania narracji historycznej nauczycieli na przykładzie analizy lekcji „Unia lubelska”
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication