Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Gdzie innowacja spotyka się z marketingiem. Aspekty teoretyczne

Uproszczony widok
dc.abstract.plDziałalność innowacyjna współczesnego przedsiębiorstwa zazębia się z jego działalnością marketingową. Jeśli tak, to sformułowano hipotezę mówiącą, że istnieją z pewnością jakieś „punkty styczności” między obu sferami działalności przedsiębiorstw. Tak więc głównym celem artykułu jest próba odpowiedzi na następujące pytanie: Gdzie następuje to zazębianie się? Chodzi w szczególności o identyfikację owych „punktów styczności”. Okazuje się, że występują co najmniej trzy takie punkty na styku między innowacjami i marketingiem.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorJasiński, Andrzej
dc.date.accessioned2024-01-25T02:04:40Z
dc.date.available2024-01-25T02:04:40Z
dc.date.issued2020
dc.description.financeŚrodki finansowe, o których mowa w art. 365 pkt. 2 ustawy
dc.description.number8
dc.identifier.issn0137-7221
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/107765
dc.identifier.weblinkhttps://przegladorganizacji.pl/artykul/2020/10.33141po.2020.08.02
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationmanagement and quality studies
dc.relation.ispartofPRZEGLĄD ORGANIZACJI
dc.relation.pages12-19
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.plinnowacja
dc.subject.plproces innowacyjny
dc.subject.plmarketing
dc.titleGdzie innowacja spotyka się z marketingiem. Aspekty teoretyczne
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication