Praca doktorska
Ładowanie...
Miniatura
 

Employer-Branding – eine pragmalinguistische und kulturologische Analyse von Stellenangeboten amerikanischer Unternehmen in Polen und Deutschland

Uproszczony widok
dc.abstract.plPrzedmiot badań w mojej pracy doktorskiej stanowi strategia employer brandingu w amerykańskim przedsiębiorstwie rozumiana „jako przemyślana, długofalowa koncepcja budowania wizerunku organizacji, jako wspaniałego miejsca pracy” (Gołaszewska-Kaczan 2009: 7), która ma na celu stworzenie w umysłach nie tylko pracowników, ale przede wszystkim potencjalnych kandydatów pożądanych skojarzeń dotyczących przedsiębiorstwa jako pracodawcy, a przez to zachęcenie ich do pozostania w tym przedsiębiorstwie albo zaaplikowania na wolne stanowisko. Zainteresowanie employer brandingiem wzrosło szczególnie w XIX wieku, gdy rynek pracy dla inżynierów i sprzedawców stał się rynkiem pracownika, tzn. przedsiębiorstwa doświadczyły „walki o talenty” (Chambers, Foulon, Handfield-Jones, Hankin, Michaels 1998).
dc.affiliation.departmentWydział Lingwistyki Stosowanej
dc.contributor.authorJędrzejczyk, Anna
dc.date.accessioned2019-05-31T14:05:20Z
dc.date.available2019-05-31T14:05:20Z
dc.date.defence2019-06-11
dc.date.issued2019-05-31
dc.description.additionalLink archiwalny https://depotuw.ceon.pl/handle/item/3369
dc.description.promoterBonacchi, Silvia
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/3369
dc.language.isode
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enemployer branding
dc.subject.enpragmalinguistic analysis
dc.subject.encultorological analysis
dc.subject.enAmerican national culture
dc.subject.enpassion at work
dc.subject.enjob advertisements
dc.subject.enemployer branding
dc.subject.plpragmalingwistyczna analiza
dc.subject.plkulturologiczna analiza
dc.subject.plamerykańska kultura narodowa
dc.subject.plpasja w pracy
dc.subject.plogłoszenia o pracę
dc.titleEmployer-Branding – eine pragmalinguistische und kulturologische Analyse von Stellenangeboten amerikanischer Unternehmen in Polen und Deutschland
dc.title.alternativeEmployer branding – analiza pragmalingwistyczna i kulturologiczna ogłoszeń o pracę amerykańskich przedsiębiorstw w Polsce i Niemczech
dc.typeDoctoralThesis
dspace.entity.typePublication