Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Mierniki subiektywne w ocenie pozycji konkurencyjnej marki klubu sportowego

cris.lastimport.scopus2024-02-12T19:45:15Z
dc.abstract.plCelem opracowania jest identyfikacja miar wykorzystywanych w ocenie pozycji konkurencyjnej marki organizacji oraz wskazanie czynników kształtujących te miary. W procesie eksploracji badanego zagadnienia posiłkowano się przykładem klubów piłkarskich. W opracowaniu skupiono się na grupie miar subiektywnych. W artykule autorzy podjęli próbę systematyzacji wiedzy z obszaru siły marki, wynikającej z jej pozycji konkurencyjnej oraz czynników tę pozycję determinujących. Wnioskowanie zostało poparte analizą literatury przedmiotu z obszaru tworzenia marek i zarządzania nimi.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorDela, Dawid
dc.contributor.authorSkorek, Monika
dc.date.accessioned2024-01-25T11:29:51Z
dc.date.available2024-01-25T11:29:51Z
dc.date.issued2022
dc.description.financePublikacja bezkosztowa
dc.description.number12
dc.description.volume2022
dc.identifier.doi10.33226/1231-7853.2022.12.2
dc.identifier.issn1231-7853
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/112499
dc.identifier.weblinkhttp://dx.doi.org/10.33226/1231-7853.2022.12.2
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationmanagement and quality studies
dc.relation.ispartofMiesięcznik Marketing i Rynek
dc.relation.pages19-27
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.plmarka
dc.subject.plpozycja konkurencyjna
dc.subject.plsiła marki
dc.subject.plwartość marki
dc.subject.plmierniki pozycji konkurencyjnej
dc.subject.plklub piłkarski
dc.titleMierniki subiektywne w ocenie pozycji konkurencyjnej marki klubu sportowego
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication