Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Czy studentów ekonomii uczyć o trwałym rozwoju?

Uproszczony widok
dc.abstract.enThe answer to this question is positive. The concept of sustainability is very fashionable, but it has been overused. There are numerous instances where its application is not justified. Paradoxically, however, studying such controversial uses serves as a good starting point for elucidating what sustainability means and how it can be achieved. Students of economics are expected to analyse the long-term consequences of economic decisions and to identify those which can be replicated to the benefit of society.
dc.abstract.plOdpowiedź na pytanie jest twierdząca. Pojęcie trwałości jest bardzo modne i bywa nadużywane. Wskazane są liczne przykłady niefrasobliwego posługiwania się nim. Jednak – paradoksalnie – owe kontrowersyjne przypadki użycia tego pojęcia stanowią dobry punkt wyjścia, aby wyjaśnić, na czym polega trwałość i jak dbać o jej rzeczywiste osiągnięcie. Studenci ekonomii są predestynowani do tego, żeby umieć badać długookresowe skutki decyzji gospodarczych oraz identyfikować takie, których powtarzanie jest korzystne.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorŻylicz, Tomasz
dc.date.accessioned2024-01-24T21:16:37Z
dc.date.available2024-01-24T21:16:37Z
dc.date.issued2019
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.volume6/2019
dc.identifier.issn0137-3668
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/104267
dc.identifier.weblinkhttp://coin.wne.uw.edu.pl/tzylicz/1906aura.pdf
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationeconomics and finance
dc.relation.ispartofAURA
dc.relation.pages14-15
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleCzy studentów ekonomii uczyć o trwałym rozwoju?
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication