Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Podejście procesowe do budowania wizerunku podmiotu gospodarczego

Uproszczony widok
dc.abstract.enRepresenting an organization refers to building its image, both inside and outside the organization, and it is associated with brand creation. Building an image is an evolutionary, continuous process, and designed to meet the expectations of the organizational environment. Variety of representatives of different social groups are engaged in creating this image, who, according to the theory of stakeholders, do not necessarily share common interests. The purpose of this paper is to examine the way in which the image of one of the economic entities is built, and tools are used. The study used the case study research method. The result of the analysis was to describe the communication system, the role of social actors in the process and their attitudes towards the process approach. The paper concludes with a deliberate resignation of process management for project management.
dc.abstract.plReprezentowanie organizacji odnosi się do budowania jej wizerunku, zarówno wewnątrz jej granic, jak i poza nimi, jest niczym innym jak tworzeniem marki. Proces budowania wizerunku jest długotrwały i ewoluujący, by sprostać aktualnym oczekiwaniom otoczenia. W tworzenie tego wizerunku zaangażowanych jest wielu przedstawicieli grup społecznych, którzy w myśl teorii interesariuszy, prezentują niekoniecznie te same interesy. W niniejszej pracy badam sposób, w jaki budowany jest wizerunek jednego z podmiotów gospodarczych, oraz narzędzia, które w tym procesie są wykorzystywane. W pracy zastosowano studium przypadku. Wynikiem analizy było opisanie systemu komunikacji, rolą aktorów społecznych w procesie i ich postawy do podejścia procesowego. Ostatecznie wskazuje na świadomą rezygnację z zarządzania procesowego na rzecz zarządzania projektem.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorMajczyk, Julita
dc.contributor.authorMajczyk, Julita
dc.date.accessioned2024-01-25T16:59:39Z
dc.date.available2024-01-25T16:59:39Z
dc.date.issued2018
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number12
dc.description.volume25
dc.identifier.issn1231-7853
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/116097
dc.identifier.weblinkhttps://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/MiR_12_na_p%C5%82yt%C4%99CD.pdf
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationmanagement and quality studies
dc.relation.ispartofMiesięcznik Marketing i Rynek
dc.relation.pages246-254
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.enimage business process perception of an organization case study
dc.subject.plwizerunek proces biznesowy postrzeganie organizacji studium przypadku
dc.titlePodejście procesowe do budowania wizerunku podmiotu gospodarczego
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication