Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Sposoby angażowania odbiorców (techniki perswazyjne, zabiegi językowe i przekaz wizualny) w newsletterach wybranych marek

Uproszczony widok
dc.abstract.enThe following thesis refers to ways of engaging recipients using persuasive techniques, linguistic treatments and visual messages in newsletters of selected brands. The thesis consists of four chapters, the first two are devoted to theoretical topics, introducing the reader to the subject of marketing, its definitions, applications and functions it can serve in the sphere of communication. The second chapter is devoted to persuasion techniques and building newsletter messages. In the third chapter of this thesis, the reader will become acquainted with personal brands, which will be analyzed in chapter four. All of the above chapters act as an introduction to the study from the mentioned chapter four. The study refers to the analysis of content, structure and the use of persuasive techniques in personal brand newsletters. The reader will also be introduced to the results of the analysis and the most important conclusions.
dc.abstract.plPoniższa praca dotyczy sposobów angażowania odbiorców za pomocą technik perswazyjnych, zabiegów językowych oraz przekazu wizualnego w newsletterach wybranych marek. Praca składa się z czterech rozdziałów, pierwsze dwa poświęcone są tematyce teoretycznej, przybliżają czytelnikowi tematykę marketingu, jego definicje, zastosowanie oraz funkcje jakie może pełnić w sferze komunikacji. Rozdział drugi jest poświęcony technikom perswazji oraz budowania przekazów tekstowych. W rozdziale trzecim tej pracy czytelnik zapozna się z markami osobistymi, które analizowane będą w rozdziale czwartym. Wszystkie powyższe rozdziały pełnią funkcję wprowadzenia do badania z przedstawionego rozdziału czwartego. Badanie dotyczy analizy treści, struktury oraz wykorzystania technik perswazyjnych w newsletterach marek osobistych. Czytelnik zostanie również zapoznany z wynikami przeprowadzonej analizy oraz z najważniejszymi zdaniem autorki wnioskami
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorJędrych, Joanna
dc.date.accessioned2025-01-09T12:50:29Z
dc.date.available2025-01-09T12:50:29Z
dc.date.defence2024-09-23
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-07-03
dc.description.promoterMiotk, Anna
dc.description.reviewerIwanicka, Katarzyna
dc.description.reviewerMiotk, Anna
dc.identifier.apd231838
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/165484
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enMarketing
dc.subject.enmarketing mix
dc.subject.enwebwriting
dc.subject.ene-mail marketing
dc.subject.ennewsletter
dc.subject.enpersuasion techniques
dc.subject.envisual communication
dc.subject.enpersonal branding
dc.subject.plMarketing
dc.subject.plmarketing mix
dc.subject.plwebwriting
dc.subject.ple-mail marketing
dc.subject.plnewsletter
dc.subject.pltechniki perswazji
dc.subject.plkomunikacja wizualna
dc.subject.plmarka osobista
dc.titleSposoby angażowania odbiorców (techniki perswazyjne, zabiegi językowe i przekaz wizualny) w newsletterach wybranych marek
dc.title.alternativeWays to engage recipients (persuasive techniques, linguistic techniques and visual communication) in newsletters of selected brands
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication