Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

WHY USING BLENDED LEARNING TO HELP LANGUAGE TEACHING

dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorDucourtioux, Sebastien
dc.date.accessioned2024-01-23T07:20:53Z
dc.date.available2024-01-23T07:20:53Z
dc.date.issued2017
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.volumenumer specjalny: Proceedings of International conference “Innovations in higher education-2017
dc.identifier.issn2519-2884
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/125034
dc.identifier.weblinkhttp://sj-dstu.dp.ua/index.php/sjdstu
dc.languageeng
dc.relation.ispartofCollection of scholarly papers of Dniprovsk State Technical University
dc.relation.pages32-38
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleWHY USING BLENDED LEARNING TO HELP LANGUAGE TEACHING
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication