Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Definicyjne i koncepcyjne badanie zaangażowania społeczności w markę

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorSkorek, Monika
dc.date.accessioned2024-01-28T20:14:13Z
dc.date.available2024-01-28T20:14:13Z
dc.date.issued2020
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/151971
dc.identifier.weblinkhttps://bibliografia.bg.szczecin.pl/Works/Details/24882
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationmanagement and quality studies
dc.publisher.ministerialUniwersytet Szczeciński
dc.relation.bookStrategie zarządzania przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym
dc.relation.pages179-193
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleDefinicyjne i koncepcyjne badanie zaangażowania społeczności w markę
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication