Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Dialog obywatelski online a jakość polityki publicznej. Modele komunikacji administracjipublicznej z obywatelami w mediach społecznościowych na przykładzie komunikacji prowadzonej na Twitterze przez wybrane polskie miasta

dc.abstract.plDialog obywatelski wpływa na jakość prowadzonej polityki publicznej, w formie online umożliwia bezpośrednie wpływanie interesariuszy na proces jej formułowania i implementacji. Stanowi również nową jakość w procesie ewaluacji polityki publicznej. Dialog obywatelski rozumiany jest najczęściej jako proces komunikacji pomiędzy władzą państwową a organizacjami pozarządowymi, autor artykułu wskazuje jednak, że możliwe jest prowadzenie dialogu obywatelskiego w sposób bezpośredni z obywatelami za pomocą mediów społecznościowych. Przedstawia wyniki badań, których celem była weryfikacja sposobu korzystania przez władzę z mediów społecznościowych w celu nawiązania dialogu z obywatelami. Badanie polegało na pomiarach i analizie komunikacji prowadzonej przez wybrane polskie miasta wojewódzkie w serwisie społecznościowym Twitter. Autor wskazuje na charakterystyczne style komunikacji, które można interpretować z perspektywy dialogu obywatelskiego.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorAnnusewicz, Olgierd
dc.date.accessioned2024-01-24T21:48:17Z
dc.date.available2024-01-24T21:48:17Z
dc.date.issued2019
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number2(22)
dc.description.volume6
dc.identifier.doi10.33119/KSZPP/2019.2.4
dc.identifier.issn2391-6389
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/104803
dc.identifier.weblinkhttps://econjournals.sgh.waw.pl/KSzPP/article/download/1092/956
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationpolitical and administrative sciences
dc.relation.ispartofStudia z Polityki Publicznej
dc.relation.pages89-102
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleDialog obywatelski online a jakość polityki publicznej. Modele komunikacji administracjipublicznej z obywatelami w mediach społecznościowych na przykładzie komunikacji prowadzonej na Twitterze przez wybrane polskie miasta
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication