Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Szaleństwo Ofelii, jako strukturalne przekształcenie sceny publicznej

Uproszczony widok
dc.abstract.plŚledząc poczynania Ofelii w performansie Zorki Wollny, podążamy nie tylko za działaniem systemu przedstawiania, ale doświadczamy też problemów i ograniczeń politycznej reprezentacji, odnajdujemy w sobie i w innych wszystkie te porzucone, ośmieszone, odizolowane i zrozpaczone kobiety, które starcia ze społecznymi normami płci doświadczają jako zderzenia z niemożliwym do pokonania przeciwnikiem.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorMajewska, Ewa
dc.date.accessioned2024-01-26T09:28:55Z
dc.date.available2024-01-26T09:28:55Z
dc.date.issued2018
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number3(736)
dc.identifier.issn0012-2041
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/121381
dc.identifier.weblinkhttp://www.dialog-pismo.pl/archiwum-numerow/numer-32018-736
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationculture and religion studies
dc.relation.ispartofDialog. Miesięcznik Poświęcony Dramaturgii Współczesnej
dc.relation.pages193-203
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleSzaleństwo Ofelii, jako strukturalne przekształcenie sceny publicznej
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication