Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja
Szaleństwo Ofelii, jako strukturalne przekształcenie sceny publicznej
dc.abstract.pl | Śledząc poczynania Ofelii w performansie Zorki Wollny, podążamy nie tylko za działaniem systemu przedstawiania, ale doświadczamy też problemów i ograniczeń politycznej reprezentacji, odnajdujemy w sobie i w innych wszystkie te porzucone, ośmieszone, odizolowane i zrozpaczone kobiety, które starcia ze społecznymi normami płci doświadczają jako zderzenia z niemożliwym do pokonania przeciwnikiem. |
dc.affiliation | Uniwersytet Warszawski |
dc.contributor.author | Majewska, Ewa |
dc.date.accessioned | 2024-01-26T09:28:55Z |
dc.date.available | 2024-01-26T09:28:55Z |
dc.date.issued | 2018 |
dc.description.finance | Nie dotyczy |
dc.description.number | 3(736) |
dc.identifier.issn | 0012-2041 |
dc.identifier.uri | https://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/121381 |
dc.identifier.weblink | http://www.dialog-pismo.pl/archiwum-numerow/numer-32018-736 |
dc.language | pol |
dc.pbn.affiliation | culture and religion studies |
dc.relation.ispartof | Dialog. Miesięcznik Poświęcony Dramaturgii Współczesnej |
dc.relation.pages | 193-203 |
dc.rights | ClosedAccess |
dc.sciencecloud | nosend |
dc.title | Szaleństwo Ofelii, jako strukturalne przekształcenie sceny publicznej |
dc.type | JournalArticle |
dspace.entity.type | Publication |