Monograph chapter
No Thumbnail Available
License

ClosedAccessClosed Access
 

Współczesne wyzwania edukacji obywatelskiej dorosłych w Polsce

Simple item page
dc.abstract.plCelem artykułu jest przedstawienie obrazu współczesnej edukacji obywatelskiej osób dorosłych w Polsce w kontekście wyzwań, jakie niosą ze sobą szybkie przemiany społeczne w ponowoczesnej rzeczywistości. W tekście przedstawione są definicje edukacji obywatelskiej, najważniejszy obecnie jej nurt, jakim jest aktywne obywatelstwo, oraz omówione są najważniejsze kompetencje obywatelskie, które powinny być – zdaniem autorki – wzmacniane przez dorosłych w procesie uczenia się przez całe życie. W ostatniej części przedstawione są przykładowe praktyczne działania związane z edukacją obywatelską osób dorosłych mogące stanowić inspirację dla praktyków
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorPietrusińska, Marta
dc.date.accessioned2024-01-28T12:16:11Z
dc.date.available2024-01-28T12:16:11Z
dc.date.issued2018
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/138702
dc.identifier.weblinkhttp://czytelnia.frse.org.pl/media/Przestrzenie_i_miejsca_srodek_ONLINE.pdf
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationeducational sciences
dc.publisher.ministerialWydawnictwo Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji
dc.relation.bookPrzestrzenie i miejsca edukacji dorosłych w Polsce
dc.relation.pages134-153
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.pldorośli edukacja obywatelska aktywne obywatelstwo kompetencje obywatelskie
dc.titleWspółczesne wyzwania edukacji obywatelskiej dorosłych w Polsce
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication