Monografia
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu

cris.lastimport.scopus2024-02-12T19:57:22Z
dc.abstract.enA versatile and multi-faceted approach to the evolution of marketing and its impact on companies, a market economy and economics as a discipline. The author presents the changes that determine the development of marketing practices and succinctly describes the phenomena and processes generated by marketing. The book analyses the economic, social and cultural context and therefore it joins the trend of holistic approaches to the long-term development of key areas of a market economy.
dc.abstract.plAutorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzięki czemu książka włącza się w nurt tak obecnie – w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego – potrzebnych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej.Jest to publikacja ważna nie tylko dla badaczy i ekspertów zajmujących się marketingiem, ale przede wszystkim dla tych, którzy zajmują się innymi obszarami gospodarki. Mogą dzięki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzeć na interesujące ich zagadnienia. Nie dotyczy to tylko ekonomistów, ale także socjologów i psychologów, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk społecznych.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorGiza-Poleszczuk, Anna
dc.date.accessioned2024-01-22T17:11:32Z
dc.date.available2024-01-22T17:11:32Z
dc.date.issued2017
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.doi10.31338/UW.9788323525417
dc.identifier.isbn9788323525332
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/136260
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationsociology
dc.publisher.ministerialUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.ensociology
dc.subject.enmarketing
dc.subject.enmarketing techniques
dc.subject.encorporate social responsibility
dc.subject.enmarket research
dc.subject.enconsumer movements
dc.titleUczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu
dc.typeMonograph
dspace.entity.typePublication