Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

The “Blind Localisation” of Video Games: A Decontextualised Translation

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorKudła, Dominik
dc.date.accessioned2024-01-28T12:00:22Z
dc.date.available2024-01-28T12:00:22Z
dc.date.issued2022
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/137159
dc.identifier.weblinkhttps://www.peterlang.com/document/1301865
dc.languageeng
dc.pbn.affiliationlinguistics
dc.publisher.ministerialPeter Lang Publishing Group
dc.relation.bookContextuality in Translation and Interpreting
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleThe “Blind Localisation” of Video Games: A Decontextualised Translation
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication