Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Media w podróży - wspomaganie procesów decyzyjnych konsumentów przez media społecznościowe

Uproszczony widok
dc.abstract.enThe work is dedicated to analyzing the role of social media in consumer decision-making processes, using the tourism industry and applications that support these processes as examples for analysis. The first chapter focuses on the characteristics and history of social media and demonstrates how businesses and consumers navigate the digital space. The second chapter concentrates on the attitudes and behaviors of users toward social media and its influence on consumer decisions. Additionally, it discusses the impact of the Covid-19 pandemic on transforming e-commerce and the significance of online creators in the digital world. The third chapter delves into an in-depth analysis of the tourism sector and presents applications useful for travel planning. The final part of the work includes a research analysis of the impact of social media on users of applications, with particular attention to the tourism industry. The study also introduces terms such as influencer, influencer marketing, consumerism, and consumer.
dc.abstract.plPraca została poświęcona analizie roli mediów społecznościowych w procesach podejmowania decyzji konsumenckich. Jako przykład do analizy posłużyły branże turystyczne oraz aplikacje wspomagające proces ich podejmowania. W pierwszym rozdziale skupiono się na charakterystyce i historii mediów społecznościowych oraz ukazano, jak radzą sobie przedsiębiorstwa i konsumenci w przestrzeni cyfrowej. Drugi rozdział koncentruje się na postawach i zachowaniach użytkowników wobec mediów społecznościowych oraz ich wpływowi na podejmowane decyzje konsumenckie. Dodatkowo umówiono udział pandemii Covid-19 w przetranformowaniu handlu elektronicznego oraz znaczenie twórców internetowych w sieci. Trzeci rozdział skupia się na dogłębnej analizie sektora turystycznego oraz przedstawieniu aplikacji przydatnych w planowaniu podróży. Ostatnia część pracy obejmuje analizę badawczą wpływu mediów społecznościowych na użytkowników aplikacji z uwzględnieniem branży turystycznej. W pracy przybliżono terminy takie jak influencer, influencer marketing, konsumpcjonizm oraz konsument.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorHolender, Klaudia
dc.date.accessioned2025-01-09T12:42:01Z
dc.date.available2025-01-09T12:42:01Z
dc.date.defence2024-09-11
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-08-30
dc.description.promoterHeba, Agnieszka
dc.description.reviewerStarzyńska, Małgorzata
dc.description.reviewerHeba, Agnieszka
dc.identifier.apd232032
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/161647
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.ensocial media
dc.subject.eninstagram
dc.subject.ensocial media
dc.subject.entravel
dc.subject.ensightseeing
dc.subject.eninternet
dc.subject.eninfluence
dc.subject.eninfluencer
dc.subject.eninfluencer
dc.subject.eninfluencer marketing
dc.subject.plmedia społecznościowe
dc.subject.plinstagram
dc.subject.plsocial media
dc.subject.plpodróże
dc.subject.plzwiedzanie
dc.subject.plinternet
dc.subject.plwpływ
dc.subject.plinfluencer
dc.subject.plinfluencer
dc.subject.plinfluencer marketing
dc.titleMedia w podróży - wspomaganie procesów decyzyjnych konsumentów przez media społecznościowe
dc.title.alternativeMedia on the travel - supporting consumer decision-making processes through social media
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication