Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Kreowanie wizerunku politycznego w mediach społecznościowych przez wybranych polityków w Polsce w latach 2009–2023

Uproszczony widok
dc.abstract.plCelem pracy magisterskiej jest porównanie działalności polityków w najpopularniejszych obecnie mediach społecznościowych, a także zbadanie, w jaki sposób działalność polityków w social media wpływa na kreowanie przez nich wizerunku. Badania ilościowe i jakościowe podjęte w pracy są próbą weryfikacji zawartej hipotezy zakładającej, że czynna działalność polityków w przestrzeni internetowej realnie wpływa na proces kreowania wizerunku politycznego. Głównym wnioskiem płynącym z przeprowadzonych badań jest fakt, że polscy politycy użytkują czynnie media społecznościowe, aczkolwiek stopień wpływu na odbiorcę nie może zostać dookreślony ze względu na występujące inne zmienne.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych
dc.contributor.authorWięsik, Agata
dc.date.accessioned2025-01-09T12:43:12Z
dc.date.available2025-01-09T12:43:12Z
dc.date.defence2024-07-03
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-06-18
dc.description.promoterIlkowski, Filip
dc.description.reviewerIlkowski, Filip
dc.description.reviewerBiskup, Bartłomiej
dc.identifier.apd229314
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/162136
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.plmarketing polityczny
dc.subject.plkreowanie wizerunku
dc.subject.plmedia społecznościowe
dc.titleKreowanie wizerunku politycznego w mediach społecznościowych przez wybranych polityków w Polsce w latach 2009–2023
dc.title.alternativeCreation of political image in social media by selected politicians in Poland from 2009 to 2023
dc.typeMasterThesis
dspace.entity.typePublication