Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Społeczny kontekst tworzenia wartości dla klienta w systemie żywnościowym

dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorWiśniewska, Agnieszka
dc.date.accessioned2024-01-29T03:01:55Z
dc.date.available2024-01-29T03:01:55Z
dc.date.issued2019
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/160038
dc.identifier.weblinkhttps://wydawnictwo.umk.pl/pl/products/5240/wspolczesne-zarzadzanie-koncepcje-metody-i-instrumenty-tom-3
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationmanagement and quality studies
dc.publisher.ministerialUniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
dc.relation.bookWspółczesne zarządzanie. T. 3, Koncepcje, metody, instrumenty
dc.relation.pages63-74
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleSpołeczny kontekst tworzenia wartości dla klienta w systemie żywnościowym
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication