Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Metacognitive verbs do not show a cross-language gap: An investigation of metacognitive and concrete verbs in bilingual children

cris.lastimport.scopus2024-02-12T19:38:38Z
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorOtwinowska-Kasztelanic, Agnieszka
dc.contributor.authorBiałecka, Marta
dc.contributor.authorHaman, Ewa
dc.contributor.authorKołak, Joanna
dc.contributor.authorMuszyńska, Karolina
dc.date.accessioned2024-01-25T11:27:38Z
dc.date.available2024-01-25T11:27:38Z
dc.date.issued2023
dc.description.financePublikacja bezkosztowa
dc.identifier.doi10.1177/13670069221149941
dc.identifier.issn1367-0069
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/112312
dc.identifier.weblinkhttp://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/13670069221149941
dc.languageeng
dc.pbn.affiliationpsychology
dc.relation.ispartofInternational Journal of Bilingualism
dc.relation.pages136700692211499
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleMetacognitive verbs do not show a cross-language gap: An investigation of metacognitive and concrete verbs in bilingual children
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication