Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Pisanie i czytanie bez liter. Fonologiczny alfabet obrazkowy autorstwa Marii Przybysz-Piwko jako pomoc w rozwijaniu umiejętności fonologicznych dziecka z trudnościami w czytaniu i pisaniu

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorWolańska, Ewa
dc.contributor.authorZawadka, Joanna
dc.contributor.authorWolański, Adam
dc.date.accessioned2024-01-25T16:41:57Z
dc.date.available2024-01-25T16:41:57Z
dc.date.issued2018
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.issn2080-5853
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/115955
dc.identifier.weblinkhttp://www.studiapragmaling.uw.edu.pl/nr-10-2018/
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationlinguistics
dc.relation.ispartofSTUDIA PRAGMALINGWISTYCZNE
dc.relation.pages225–244
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titlePisanie i czytanie bez liter. Fonologiczny alfabet obrazkowy autorstwa Marii Przybysz-Piwko jako pomoc w rozwijaniu umiejętności fonologicznych dziecka z trudnościami w czytaniu i pisaniu
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication