Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja
Pisanie i czytanie bez liter. Fonologiczny alfabet obrazkowy autorstwa Marii Przybysz-Piwko jako pomoc w rozwijaniu umiejętności fonologicznych dziecka z trudnościami w czytaniu i pisaniu
dc.affiliation | Uniwersytet Warszawski |
dc.contributor.author | Wolańska, Ewa |
dc.contributor.author | Zawadka, Joanna |
dc.contributor.author | Wolański, Adam |
dc.date.accessioned | 2024-01-25T16:41:57Z |
dc.date.available | 2024-01-25T16:41:57Z |
dc.date.issued | 2018 |
dc.description.finance | Nie dotyczy |
dc.identifier.issn | 2080-5853 |
dc.identifier.uri | https://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/115955 |
dc.identifier.weblink | http://www.studiapragmaling.uw.edu.pl/nr-10-2018/ |
dc.language | pol |
dc.pbn.affiliation | linguistics |
dc.relation.ispartof | STUDIA PRAGMALINGWISTYCZNE |
dc.relation.pages | 225–244 |
dc.rights | ClosedAccess |
dc.sciencecloud | nosend |
dc.title | Pisanie i czytanie bez liter. Fonologiczny alfabet obrazkowy autorstwa Marii Przybysz-Piwko jako pomoc w rozwijaniu umiejętności fonologicznych dziecka z trudnościami w czytaniu i pisaniu |
dc.type | JournalArticle |
dspace.entity.type | Publication |