Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Badanie przedsiębiorczości – metody, pomiar, podejścia badawcze

Uproszczony widok
dc.abstract.plDEFINICJA POJĘCIA: w haśle ‘badanie przedsiębiorczości’ zaprezentowano podstawowe kwestie związane z metodami badań przedsiębiorczości i podejściami do badań przedsiębiorczości. ANALIZA HISTORYCZNA POJĘCIA: w tej części skupiono się na prezentacji uwarunkowań wyboru metod, a także głównych grup metod, które służą do zgłębiania problematyki przedsiębiorczości. PROBLEMOWE UJĘCIE POJĘCIA: w kolejnym podrozdziale zaprezentowano podstawowe kwestie związane z badaniami jakościowymi, ilościowymi i mieszanymi, a także z technikami i narzędziami, które są dla nich właściwe. tę część zamyka prezentacja wybranych etycznych wyzwań prowadzenia badań przedsiębiorczości. REFLEKSJA SYSTEMATYCZNA Z WNIOSKAMI I REKOMENDACJAMI: opis hasła kończy przedstawienie rekomendacji dla młodych badaczy.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorGlinka, Beata
dc.contributor.authorKłobukowski, Paweł
dc.date.accessioned2024-01-28T20:03:04Z
dc.date.available2024-01-28T20:03:04Z
dc.date.issued2022
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/150961
dc.identifier.weblinkhttps://slownikispoleczne.ignatianum.edu.pl/index.php/ss/catalog/series/przedsiebiorczosc
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationmanagement and quality studies
dc.publisher.ministerialAkademia Ignatianum w Krakowie
dc.relation.bookPrzedsiębiorczość
dc.relation.pages47-66
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.plBadanie przedsiębiorczości
dc.subject.pletyka badań
dc.subject.plbadania jakościowe
dc.subject.plbadania ilościowe
dc.subject.plbadania mieszane
dc.titleBadanie przedsiębiorczości – metody, pomiar, podejścia badawcze
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication