Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Ochrona zbiorowych interesów konsumentów oraz zbiorowe dochodzenie roszczeń wynikających z reklamy wprowadzającej w błąd

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorMucha, Jagna
dc.date.accessioned2024-01-29T01:58:01Z
dc.date.available2024-01-29T01:58:01Z
dc.date.issued2022
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/156760
dc.identifier.weblinkhttps://katalogi.bn.org.pl/permalink/48OMNIS_NLOP/1aot9i7/alma991053058451905066
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationlaw
dc.publisher.ministerialWolters Kluwer Polska
dc.relation.bookReklama : aspekty prawne, nowe wyzwania
dc.relation.pages803-817
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleOchrona zbiorowych interesów konsumentów oraz zbiorowe dochodzenie roszczeń wynikających z reklamy wprowadzającej w błąd
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication