Monografia
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Marka korporacyjna i jej komunikacja

Uproszczony widok
dc.abstract.pl„Marka korporacyjna i jej komunikacja” to monografia, która m.in. pokazuje, że komunikacja korporacyjna jest wyższą i bardziej efektywną formą zarządzania komunikacją w dużych organizacjach niż tradycyjne public relations. Dzieje się tak nie tylko dlatego, że pojawiły się nowe formy, nowe kanały wymiany informacji i dotarcia do interesariuszy, ale przede wszystkim dlatego, że jest coraz większa potrzeba integracji przekazu budującego obraz firmy. Konieczne jest zarządzanie komunikacją na wszystkich poziomach, tak by organizacja mówiła jednym głosem, miała całościowy, spójny przekaz, pozycjonujący markę w umysłach konsumentów. Samo public relations nie wystarcza dziś by zbudować wiedzę o marce, doprowadzając do zmiany opinii, poglądów, a na końcu zachowań klientów. Nie sposób pisać o komunikacji korporacyjnej bez skupienia się na zagadnieniach związanych z marką korporacyjną. To ona stanowi podstawę do komunikacji organizacji z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym. Jest bazą, na którą składają się te mniej widzialne i trudniejsze do uchwycenia elementy, takie jak: wizja, misja, kultura organizacyjna firmy, a także te, z którymi konsumenci spotykają się na co dzień, np. identyfikacja wizualna. Marka korporacyjna jest nie tylko naszym przewodnikiem w świecie masy podobnych do siebie produktów, ale również jednoczy m.in. wartość produktu, obsługi oraz obietnicy złożonej przez organizację. Jest ona tym bardziej wartościowa, że w przeciwieństwie do produktów i usług, jest trudna do podrobienia i skopiowania przez innych. Poza tym trzeba pamiętać, że klienci sami poszukują swoich ulubionych marek, kupują je świadomie, ponieważ mają do nich zaufanie, lub po prostu je lubią. Inaczej by ich nie kupowali.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorBylicki, Paweł
dc.contributor.authorKończak, Jarosław
dc.date.accessioned2024-01-22T17:02:53Z
dc.date.available2024-01-22T17:02:53Z
dc.date.issued2018
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.physical350
dc.identifier.isbn9788395014703
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/135430
dc.identifier.weblinkhttps://www.academia.edu/36384288/Marka_korporacyjna_i_jej_komunikacja_Corporate_brand_and_its_communication
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationsocial communication and media studies
dc.publisher.ministerialPublic Dialog
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleMarka korporacyjna i jej komunikacja
dc.typeMonograph
dspace.entity.typePublication