Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Skuteczne zarządzanie w kryzysie wizerunkowym na przykładzie firmy LPP w latach 2013-2023

Uproszczony widok
dc.abstract.enIn the face of increasing competition and changing consumer expectations, companies must invest in building a strong, ethical brand and be prepared to effectively manage image crises. The purpose of this thesis is to present key aspects related to building and maintaining a positive corporate brand image. LPP experienced an image crisis in 2013, which changed the way the company communicates. Thid thesis introduces the concept of image in a fashion company and points out its important role in consumer decision-making. In the case of a corporate brand, it builds its image among all stakeholders. It also directs its crisis communications to all those associated with its business. In addition to proper management during a crisis, it is equally important to implement long-term measures to rebuild the company's reputation.
dc.abstract.plW obliczu rosnącej konkurencji oraz zmieniających się oczekiwań konsumentów, firmy muszą inwestować w budowanie silnej, etycznej marki oraz być przygotowane na skuteczne zarządzanie kryzysami wizerunkowymi. Celem pracy jest przedstawienie kluczowych aspektów związanych z budowaniem i utrzymaniem pozytywnego wizerunku marki korporacyjnej. Firma LPP w 2013 roku doświadczyła kryzysu wizerunkowego, który zmienił sposób jej komunikacji. Praca przybliża pojęcie wizerunku w przedsiębiorstwie modowym oraz wskazuje na jego istotną rolę w podejmowaniu decyzji konsumenckich. W przypadku marki korporacyjnej, swój wizerunek buduje ona wśród wszystkich interesariuszy. Swoją komunikację kryzysową również kieruje do wszystkich osób związanych z jej działalnością. Oprócz odpowiedniego zarządzania w czasie kryzysu, równie ważne jest wdrożenie długoterminowych działań, które pozwolą odbudować reputację przedsiębiorstwa.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorGoc, Magdalena
dc.date.accessioned2025-01-20T14:55:15Z
dc.date.available2025-01-20T14:55:15Z
dc.date.defence2024-07-03
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-06-20
dc.description.promoterRaczkowska, Agata
dc.description.reviewerRaczkowska, Agata
dc.description.reviewerŁoszewska-Ołowska, Maria
dc.identifier.apd231985
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/165891
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enImage
dc.subject.encorporate brand
dc.subject.encrisis
dc.subject.enimage crisis
dc.subject.enLPP
dc.subject.plWizerunek
dc.subject.plmarka korporacyjna
dc.subject.plkryzys
dc.subject.plkryzys wizerunkowy
dc.subject.plLPP
dc.titleSkuteczne zarządzanie w kryzysie wizerunkowym na przykładzie firmy LPP w latach 2013-2023
dc.title.alternativeEffective crisis image management exemplified by LPP brands during the years 2013-2023
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication